Tentokrát v restauraci Na Ořechovce se konalo tradiční setkání představitelů městské části Praha 6 s občany. Největší zájem z řad dotazujících vzbudila výstavba sportovního areálu na Petynce, dodržování rychlosti na hlavních místních komunikacích, ale i dostavba a pokračování strahovského tunelu. Stranou nezůstal ani problém kolem sporu radnice s medáky.
Při setkání totiž vystoupil mimo jiné i Martin Skalský, mluvčí bývalých medáků, kteří se nedávno přejmenovali na spolek ochotnické jednoty Lípy slovanské, s dotazem, zda s ním hodlá radnice komunikovat a odpovídat na jeho otázky. Na to mu starosta Tomáš Chalupa důrazně vysvětlil, že nikoliv radnice, ale on je tím, kdo po dlouhé měsíce odmítal s úřadem komunikovat a ještě Skalskému připomněl existenci pravomocného rozhodnutí soudu, které Skalský porušuje. Z různých stran se pak při diskusi ozývaly jak stanoviska nesouhlasící s nelegálním postupem medáků, tak i hlasy, které obhajovaly jejich činnost, zaměřenou na kulturní aktivity.Při dotazech na koupaliště Petynka občany nejvíce zajímala rychlost stavebních prací. K tomu místostarostka Marie Kousalíková uvedla, že příprava krytého bazénu začne již letos a připomněla loňskou investici 6,5 mil. Kč na výstavbu tobogánu a volejbalového hřiště. Dodala, že práce začínají vždy po skončení sezony, aby koupaliště nemuselo být vyřazeno na rok z provozu.
Lidé se zajímali také o výstavbu silničního a městského okruhu včetně dostavby strahovského tunelu. Místostarostka Jaroslava Trnková vysvětlila, že základem je postavit jižní část silničního okruhu a až pak na to mohou navazovat další práce. „Každopádně radnice stále prosazuje variantu J přes Suchdol a projektanti již pracují na dokumentaci k územnímu řízení,“ dodala. Občany také zajímalo zabezpečení přiměřené rychlosti projíždějících aut. Například p. Šmakalová poukázala na to, že v ul. Na Ořechovce lidé projíždějí rychlostí až 80 km/hod. K tomu místostarostka Trnková řekla, že na mobilním radaru byla naměřena rychlost dokonce stokilometrová. Bylo také zjištěno, že rychlost zde překračují až dvě třetiny řidičů. „Bude nutná spolupráce s policií, ale máme také připravenou studii, která by průjezd touto ulicí měla poněkud ztížit. Uvažujeme o kruhovém objezdu,“ dodala Trnková. Radní pak zodpověděli ještě několik dalších dotazů, týkajících se údržby zeleně, sociální problematiky a privatizace.