- Titulní stránka
- Archiv
Ceník inzerce časopisu Šestka
Plošná inzerce
1/1 strany
204 x 286 mm
34 300 Kč bez DPH
1/2 strany na šířku
204 x 143 mm
16 100 Kč bez DPH
1/2 strany na výšku
102 x 286 mm
16 100 Kč bez DPH
1/4 strany
102 x 143 mm
7 000 Kč bez DPH
1/8 strany na šířku
102 x 71,5 mm
3 150 Kč bez DPH
1/16 strany
51 x 74 mm
1 470 Kč bez DPH
1/3 strany
204 x 68 mm
10 500 Kč bez DPH
1/12 strany
102 x 34 mm
2 030 Kč bez DPH
1/24 strany
51 x 34 mm
700 Kč bez DPH
Řádková inzerce
60 Kč bez DPH za 60 znaků - Pro občany Prahy 6, (trvalý a přechodný pobyt)
90 Kč bez DPH za 60 znaků - Pro občany z jiných lokalit
Významná životní jubilea např. zlaté svatby – 50 let, narozeniny nad 100 let jsou publikována pro občany Prahy 6 formou bezplatné inzerce.
SLEVY při opakování plošné inzerce
12 a více měsíců - celková sleva 20% včetně DPH
6-11 měsíců - celková sleva 15% včetně DPH
3-5 měsíců - celková sleva 10% včetně DPH
Podávání inzerce
Stáhněte si formulář objednávky inzerce [DOCX - 714kB] a vyplněný ho odešlete na inzercesestka@praha6.cz nebo volejte na telefon +420 220 189 154.
Pravidla pro podávání inzerce
- Pravidelné uveřejňování inzerce nesmí překročit 15 % rozsahu periodika;
- Inzerát nesmí být na první stránce;
- Rozsah řádkové inzerce je limitován plochou 1 strany na šířku. Dodržování pravidel (etický kodex) pro řádkovou inzerci zajistí odd. komunikace a médií KMČ. Poté bude vydán zadavateli variabilní symbol pro zaplacení;
- Závazné objednávky inzerce jsou přijímány v originální podobě nebo e-mailem (včetně podpisua razítka) do 10. dne běžného měsíce;
- Inzeráty je nutné dodat v elektronické podobě. Inzeráty nejsou vydavatelem MČ upravovány, je nutné jejich dodání tzv. na klíč;
- Inzerce je rezervována teprve po zaplacení;
- Platba za inzerci je možná bezhotovostně či za přímou úhradu v pokladně ÚMČ Praha 6. Inzerci je nutné uhradit předem do 15. dne v měsíci;
Etický kodex inzerce
- Uveřejněné inzeráty musí být v souladu s Kodexem reklamy, který zpracovala Rada pro reklamu. Kodex reklamy vychází z mezinárodně uznávané zásady reklamní praxe vypracované Mezinárodní obchodní komorou;
- Inzerce slouží k informování veřejnosti a měla by splňovat etická hlediska působení na občany České republiky;
- Inzerce uveřejněná v Šestce musí být pravdivá, slušná a čestná;
- Musí respektovat zásady čestného soutěžení konkurentů;
- Nesmí navádět k porušování právních předpisů nebo budit dojem, že s jejich porušováním souhlasí;
- Nesmí šířit klamavé údaje;
- Nesmí obsahovat prvky snižující lidskou důstojnost;
- Nesmí zneužívat důvěru veřejnosti či nedostatku jeho zkušeností či znalostí;
- Nesmí využívat podprahové vnímání veřejnosti;
- Nesmí obsahovat nic, co by vedlo k násilným aktům nebo je podporovat;
- Nesmí zneužívat předsudků a pověr;
- Reklama nesmí obsahovat nic, co by nepochybným způsobem uráželo národnostní, rasové nebo náboženské cítění lidí;
- Nesmí podporovat či vychvalovat chování, poškozující životní prostředí nad společensky akceptovanou míru;
- Nepřípustná je anonymní reklama s politickým obsahem.
Vydavatel Šestky si vyhrazuje právo:
- Neuveřejňovat inzeráty s jednoznačnou nabídkou sexuálních služeb;
- Neuveřejňovat reklamy na zásilkový prodej;
- Neuveřejňovat soukromé inzeráty typu “Práce doma – výdělek až 50 000 Kč týdně“;
- Neuveřejňovat inzerci, která by povzbuzovala děti k tomu, aby chodily na neznámá místa nebo hovořily s neznámými lidmi;
- Neuveřejňovat žádnou reklamu na komerční produkt či službu, která by obsahovala výzvu dětem a která by jakýmkoliv způsobem naznačovala, že pokud si děti samy nekoupí produkt, nesplní nějakou povinnost;
- Má-li reklama zahrnovat odkaz na dětskou soutěž, sběr kuponů, nabídky prémií, tahy cena podobné hry zaměřené na děti a mládež, musí být vhodným způsobem publikována jasná pravidla hry;
- Neuveřejňovat reklamu na loterie a jiné podobné hry;
- Ve sporných případech má konečné právo rozhodnout vedoucí odboru Kancelář městské části po informování členů Grémia starosty.