Uvažovaný autobusový terminál a záchytné parkoviště s kapacitou 600 parkovacích míst na Veleslavíně stát nebude. Rada hlavního města zastavila práce na přípravě hromadných garáží pro automobily.
Město chce vybudovat u budoucí stanice metra Veleslavín pouze povrchové parkoviště pro autobusy, které vychází z již platného stavebního povolení. Jde vlastně jenom o obratiště pro 14 autobusových stání, kde budou ukončeny linky autobusů přijíždějících ze severozápadního sektoru středních Čech. V provozu by mohlo být současně se zprovozněním metra v roce 2014.
Změna rozhodnutí Rady hl. m. Prahy následovala po oficiálním potvrzení dotace 8 miliard korun Evropskou komisí na prodloužení trasy metra A. Udělení dotace není podmíněno vybudováním P+R parkoviště na Veleslavíně náhradou za P+R parkoviště, které podle původních plánů mělo vzniknout na Dlouhé míli, jak se město domnívalo.
Proti vzniku záchytného parkoviště o pěti patrech protestovali někteří obyvatelé Veleslavína a některá místní občanská sdružení, podle kterých by výstavba výrazně zhoršila pohodu bydlení i životní prostředí v lokalitě. Na druhé straně ale to, že se nevybuduje velkokapacitní terminál, způsobí výrazné zhoršení situace pro obyvatele, kteří bydlí v okolí stanice metra Nádraží Veleslavín. Auta se středočeskou značkou, jak se oprávněně bojí větší část občanů Prahy 6, budou vyhledávat všechna další možná místa pro zaparkování. Městská část samozřejmě i nadále prosazuje výstavbu parkoviště P + R na Dlouhé Míli propojeného s kapacitním kolejovým propojením s centrem Prahy.